De gedachte achter het Wishes Event

Wij geloven erin dat we eerst moeten ‘geven’ voordat we kunnen ‘nemen’. Tijdens het Wishes Event vertalen we dit door middel van het geven van tips, adviezen en inspiratie. Als we hier met zijn allen aan voldoen, zal dit resulteren in het krijgen van vertrouwen. We willen de bruidsparen laten zien dat jullie verstand van zaken hebben, dat jullie echte professionals zijn. Als ze dit merken, krijgen ze vertrouwen in jullie product of dienst wat sneller zal resulteren in conversie.

Dat betekent dat het uitdelen van flyers en vluchtig contact niet voorop staat tijdens het Wishes Event. Wij geven jullie de ruimte om meteen een level ‘hoger’ in gesprek te gaan met de aanwezige bruidsparen, zodat jullie zoveel mogelijk meteen tot de kern kunnen komen komen. Op deze manier kunnen jullie zo snel mogelijk laten zien dat jullie verstand van zaken hebben. En wees gerust: de flyers komen toch wel bij de bruidsparen terecht… We plaatsen op een goed zichtbare plek een tafel waar jullie je flyers kunnen neerleggen. Hier kunnen de bruidsparen de flyers meenemen als zij hier behoefte aan hebben.

Natuurlijk houden jullie de gesprekken op je eigen manier, maar we helpen daar graag een handje bij. Doordat de zalen zijn ingedeeld in verschillende categorieën, geven we de bruidsparen een mooi programma gedurende de middag dat zij aanwezig zijn. En daarnaast geeft dit elk bedrijf de mogelijkheid om zich zo goed mogelijk te profileren. Via deze link is de indeling van de bedrijven te zien per Wishes Event.

Hieronder is te zien welke categorieën er zijn en wat de gedachte erachter is.

TIPS & TRICKS

De bedrijven in ‘TIPS & TRICKS‘ hebben veelal een eigen ruimte en geven mini-workshops. Het geven van advies staat centraal.

De gedachte erachter:
Als een koppel besluit om te gaan trouwen, weten ze eigenlijk al meteen dat ze bepaalde producten en diensten nodig hebben voor hun bruiloft. Bijvoorbeeld een trouwpak en een trouwjurk. Daarnaast willen alle bruidjes er mooi uitzien en is er ‘s avonds op het feest entertainment nodig.

Het gaat in dit geval dus niet om het feit of ze deze producten of diensten kiezen, maar vooral welke bedrijven ze hiervoor inschakelen. Daarom is het belangrijk dat deze bedrijven kunnen laten zien dat ze echte professionals zijn door de bruidsparen de tips en adviezen te geven. We gaan voor het geven van toegevoegde waarde. Dat is eerst geven en dan nemen. En dat werkt.

Saillant detail:
In sommige gevallen splitsen we de mannen van de vrouwen. Terwijl de vrouwen het samen hebben over beauty, hebben de mannen het over de techniek achter de muziek. Terwijl de vrouwen zwijmelen bij hun favoriete trouwjurk, krijgen de mannen advies over het kiezen van het juiste pak. Interactief, persoonlijk en anders dan anders.

Via deze link is de indeling van de bedrijven te zien per Wishes Event.

ADVIES & INSPIRATIE

De bedrijven in de zalen ‘ADVIES & INSPIRATIE‘ gaan de bruidsparen verrassen met hun kennis en bijzondere producten. Het geven van inspiratie staat centraal.

De gedachte erachter:
Er zijn altijd bepaalde producten of diensten waar bruidsparen geen (of te weinig) budget voor inplannen. Ze weten bijvoorbeeld simpelweg niet dat het bestaat. Bijvoorbeeld een party-nanny die op de kinderen let tijdens de ceremonie of op maat gemaakte taarttoppers. Maar het gaat hier ook om bedrijven waar bruidsparen soms de meerwaarde niet van inzien, zoals bijvoorbeeld een videograaf of ringen van een vakman. Bruidsparen laten zich verleiden om goedkoop online ringen te kopen of hebben al een fotograaf en zien niet in dat een videograaf een totaal andere dienst biedt. Niet zo gek, want de meeste stelletjes trouwen voor het eerst. We zullen ze dus moeten adviseren en inspireren.

Dus hoe zorgen we ervoor dat de aanwezige bruidsparen toch voor deze producten gaan kiezen? We laten ze de juiste vragen stellen! Elk bedrijf neemt een mooie glazen vaas mee. Wij zorgen ervoor dat hier 10 briefjes in komen. Op elk briefje staat een andere vraag. Bijvoorbeeld: ‘Ik heb al een fotograaf. Waarom zou ik dan ook nog een videograaf inhuren?’ Of: ‘Op de radio hoor ik reclame voor hele goedkope trouwringen. Wat is het verschil met jullie ringen?’ Of: ‘Zo’n super mooi bruidstaart is waarschijnlijk veel te duur. Toch?’

Op deze manier komen jullie meteen tot de kern van de zaak. Daarnaast is het hierdoor minder ‘verkoperig’. Het is namelijk heel vreemd als je uit jezelf meteen gaat vertellen dat jullie helemaal niet zo duur zijn. Nu komen de vragen vanuit de bruidsparen en geven jullie netjes antwoord. De ene keer laten jullie veel vragen ‘grabbelen’ de andere keer komt er al snel een interessant gesprek op gang en zijn de vragen overbodig geworden. Dan is de eerste stap in ieder geval gezet en kunnen jullie laten zien dat jullie verstand van zaken hebben.

Uiteraard kunnen jullie zelf aanleveren welke vragen er in de ‘grabbelbak’ moeten komen. Denk eens na over 10 vragen waar jullie graag antwoord op willen geven. Van sommige bedrijven hebben we deze vragen al ontvangen tijdens de bijeenkomst. Was je hier niet bij, dan ontvangen we graag voor 1 oktober jullie vragen.
Lees hier enkele voorbeelden.

Saillant detail:
Alle bedrijven kunnen hun producten mooi etaleren, maar niemand staat achter de tafel. Een klein detail, wat een groot verschil kan maken. Hierdoor halen we namelijk fysiek en psychisch een afstand weg. Er staat geen tafel tussen jullie in, waardoor er sneller persoonlijk contact kan ontstaan.

Via deze link is de indeling van de bedrijven te zien per Wishes Event.

CEREMONIE

Tijdens de ‘CEREMONIE‘ zijn de bruidsparen te gast op een huwelijk. Inspiratie en beleving staan centraal.

De gedachte erachter:
Jullie kunnen vertellen wat jullie toegevoegde waarde is tijdens een ceremonie, maar jullie kunnen het ook laten zien! Tijdens de ceremonie worden de bruidsparen naar hun plaatsen gebracht door de ceremoniemeester/weddingplanner. Zij heet alle bruidsparen welkom en kondigt het bruidspaar aan. Door het gangpad komt het bruidspaar –  in hun prachtige kleren – naar voren terwijl ze worden toegezongen met romantische muziek. Bij hun stoelen aangekomen neemt de trouwambtenaar het over en laat ze zien dat ze een hele persoonlijke ‘touch’ kan geven aan de speech voor het bruidspaar. De ringen worden (evt.) aangevlogen en de kus volgt. In tien minuten tijd beleeft het bruidspaar hoe een goede en persoonlijke ceremonie eruit kan zien. Vervolgens is er voor alle bruidsparen en bedrijven voldoende tijd om in gesprek te gaan met elkaar.

Via deze link is de indeling van de bedrijven te zien per Wishes Event.

INSPIRATIELOUNGE

In de ‘INSPIRATIELOUNGE‘ kunnen de bruidsparen zich laten inspireren en ondertussen lekker relaxen.

De gedachte erachter:
De hele middag verzorgen wij een actief programma voor de bruidsparen. Tussendoor is er tijd om even te relaxen. En ondertussen gaat de inspiratie verder…
De organisatie zorgt voor enkele moodboards en er zijn bedrijven aanwezig die voor een leuk verrassingselement zullen zorgen bij de bruidsparen.

Via deze link is de indeling van de bedrijven te zien per Wishes Event.

En daarna…

We zorgen ervoor dat alle bruidsparen continu rouleren en dat jullie elk bruidspaar spreken. Als een bruidspaar verder ‘moet’ omdat bijvoorbeeld een workshop begint, is er daarna altijd nog gelegenheid voor het bruidspaar om bij jullie terug te komen voor meer informatie. Het contact tussen de bedrijven en de bruidspaar is tussen 12.30u en 17.00u.

Daarna houden we voor de bruidsparen de halve finale, waarbij ze eerst (bij goed weer) een leuke show krijgen van De Valk Roofvogels. Tijdens de finale maken we bekend welk bruidspaar welke prijzen heeft gewonnen. En natuurlijk wordt hier duidelijk wie weer een stapje dichterbij die 10.000 euro is. Door leuke spellen houden we van de 100 bruidsparen uiteindelijk 2 bruidsparen over. Deze twee stelletjes mogen door naar de finale. De finale is op het laatste Wishes Event bij Kasteel Oud Poelgeest op zondag 30 november.

Na de halve finale gaat iedereen naar huis. Dit is rond 18.00u.