Zo creëer je nog meer exposure voor je bedrijf!
Onze boodschap – “Win jullie droombruiloft” – mogen jullie inzetten in jullie eigen communicatie.

Waarom is dit interessant voor jouw bedrijf? (Je kunt de verschillende tabbladen openen)

Winnen werkt!

Het is al langer bewezen dat incentive marketing werkt. Het is een term die oorspronkelijk uit de motivatiepsychologie komt: door beloning wordt gewenst gedrag gestimuleerd. Het is een beproefd middel om doelstellingen te bereiken. In jullie geval kunnen deze doelstellingen bijvoorbeeld zijn:

– Meer boekingen. Hoe: aanstaande bruidsparen willen graag kansmaken om te winnen. Als ze zich via jullie website aanmelden, kunnen jullie de contactgegevens retour ontvangen. Dus nu weet je wie op jullie website is geweest en is het contact makkelijk te leggen.

– Meer NAW-gegevens als jullie op een beurs staan. Hoe: plaats duidelijk in uw stand de tekst: “Win jullie droombruiloft. Vul hier je gegevens in en win!” Door zo’n boodschap komen de aanstaande bruidsparen zeker op u af… Ze vullen hun gegevens in en dat is wat u wilt! Je hoeft de namen en het mailadres alleen ook even aan ons door te geven, dan regelen wij de rest.

– Etc.

Samen sterk

In je eentje kan niemand een droombruiloft t.w.v. 10.000 euro weggeven. Daar heb je de budgetten niet voor en als je deze wel had, haalde je het wel uit je hoofd om deze weg te geven. Doordat er meerdere bedrijven bij Wishes and Weddings zijn aangesloten, kunnen we dit samen wel waarmaken. Samen staan we sterk en daardoor kunnen jullie deze krachtige boodschap inzetten in jullie communicatie om meer boekingen te realiseren.

Plus: als elke aangesloten trouwprofessional op deze manier een aantal bruidsparen naar het Wishes Event kan trekken, hebben we daar allemaal profijt van. Jullie ontmoeten de bruidsparen van elkaar en omdat we allemaal dezelfde kwaliteit nastreven, zijn dit waardevolle contacten. Samen gaan we voor succes!

Geven en nemen

Onder veel aanstaande bruidsparen heerst nog steeds het gevoel dat “alles waar ‘bruids’ voor staat twee keer zo duur is”. Door het gebruiken van deze boodschap laten jullie aan jullie potentiële klanten zien dat jullie het ook belangrijk vinden dat bruidsparen hun droombruiloft kunnen realiseren. Je werkt er zelfs aan mee dat er een droombruiloft wordt weggegeven. Je laat zien dat jullie hart op de juiste plaats zit en dat het bij jullie niet alleen draait om omzet.

Honing!

De boodschap ‘win jullie droombruiloft t.w.v. 10.000 euro’ wekt interesse. Aanstaande bruidsparen zijn op zijn minst nieuwsgierig wat het is en hoe het werkt. Ook bruidsparen zijn Nederlanders. De boodschap is op veel plaatsen in te zetten om de aandacht  te trekken:

– Op beurzen

– In advertenties

– In online reclame campagnes

– In de handtekening van uw e-mail

– Etc

Zo kunnen bruidsparen zich via jullie aanmelden:

Aangezien wij graag samenwerken met trouwprofessionals die geloven in het bundelen van de krachten, gaan we er even vanuit dat jullie ook graag de aanmeldknop op jullie website plaatsen. 🙂 Er zijn drie opties voor het plaatsen van een link naar ons online aanmeldformulier:

  • Optie 1

    Jullie plaatsen de volgende link op jullie website (en bijv. social media of in uw mails) naar ons algemene aanmeldformulier:
    https://www.wishesandweddings.nl/meld-je-nu-aan/

    Geen extra kosten.

    (Op deze manier kunnen we niet zien wie er via jullie is aangemeld en sturen we geen adressen op. Jullie maken wel gebruik van de andere voordelen van het plaatsen van de link – zie hierboven)

  • Optie 2

    Jullie plaatsen een link naar een aanmeldformulier wat wij speciaal voor jullie maken.
    De voordelen:

    – Als bruidsparen op de link klikken, komen ze op een pagina waar uw bedrijfsnaam en logo weer vermeld staan.
    – Veel van de bezoekers op jullie website vullen waarschijnlijk geen contactformulier in. Op deze manier komen jullie er wel achter wie de bezoekers van jullie website zijn.
    – Jullie ontvangen de NAW-gegevens van alle bruidsparen die zich via deze link bij ons aanmelden. (Als zij hier toestemming voor geven)
    – De bruidsparen hadden al interesse in jouw bedrijf; als je nu contact met ze opneemt is dit dus geen koude acquisitie.

    Kosten: 50 euro per jaar.
    (tenzij dit bij het door jouw gekozen pakket inclusief is)

    Voorbeeld:
    https://www.wishesandweddings.nl/aanmelden-via-beautiful-bride-company/

  • Optie 3

    Je ontvangt het aanmeldformulier in een html-code. Deze kun je vrij eenvoudig integreren in jullie eigen website.
    Op deze manier schrijven de bruidsparen dus direct via jullie website in bij ons.

    Voordeel: hetzelfde als optie 2, plus het feit dat de bruidsparen op jullie website blijven terwijl ze hun gegevens invullen.

    Kosten: 75 euro per jaar.

Onderstaande banners kun je hiervoor inzetten:

Aanmeldbutton, incl. de tekst: 
Gaan jullie volgend jaar trouwen?
Meld je hier aan en maak via ons kans om jullie droombruiloft te winnen!

aanmelden trouwen

WWbanner_partner_2

WWbanner_event

Promotie voor jullie eigen prijs
Tijdens het Wishes Event geven jullie ook een prijs weg. Wij raden aan om hier zelf ook promotie voor te maken! (We maken de banner persoonlijk voor jullie op in deze stijl)

WWbanner_actie_partner

De banners zijn te kopiëren vanaf deze website. Je mag deze boodschap zo vaak inzetten als je wilt, dus ook op social media. Het is toegestaan om bijvoorbeeld te schrijven: “Boek nu bij ons een bezichtiging en maak kans op jullie droombruiloft.” Of: “Bezoek ons website en meld je aan om jullie droombruiloft te winnen.” Of: “Maak via ons kans om jullie droombruiloft te winnen.” Kortom: jullie mogen deze boodschap inzetten ter promotie van jullie eigen bedrijf.

De enige voorwaarde die we hierin stellen is dat je hierbij altijd gebruikt maakt van het door ons aangeleverde promotiemateriaal. Op deze manier voorkomen we onduidelijkheden bij bruidsparen en voorkomen jullie veel ongewenste vragen. In overleg zijn ook andere promotionele uitingen mogelijk.